loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

مبلمان اداری، پارتیشن,میزهای مدیریت و کنفرانس آفن

پارتیشن های اداری برای جداسازی موقت در فضاهای اداری هستند.اجرای پارتیشن به عنوان یکی از مهمترین بخش های خرید مبلمان اداری به زیبایی فضای داخلی ساختمان کمک زیادی می‌کنند. انواع پارتیشن اداری به صو

پارتیشن های اداری برای جداسازی موقت در فضاهای اداری هستند.اجرای پارتیشن به عنوان یکی از مهمترین بخش های خرید مبلمان اداری به زیبایی فضای داخلی ساختمان کمک زیادی می‌کنند. انواع پارتیشن اداری به صورت پارتیشن تک جداره و پارتیشن دوجداره با متریال مختلفی چون پارتیشن اداری شیشه ای، پارتیشن آلومینیومی ،پارتیشن ام دی اف تولید می شوند. به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع کاربری، ترکیب‌بندی رنگ، متریال و ملزومات آن قیمت پارتیشن اداری متفاوت و متنوع است ولی نصب پارتیشن به خصوص انواع پارتیشن اداری شیشه ای می‌تواند مکمل مناسبی در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری باشد

 

در محیط های اداری، قسمت هایی که فعالیت مشخصی در آن انجام می گیرد، با نصب پارتیشن های ام دی اف و شیشه ای  از یکدیگر جدا می شوند. پارتیشن ها می توانند در حالت هایی به صورت یکسره عمل کنند و دو دیوار روبروی هم را به یکدیگر متصل کنند. در این حالت، یک فضا به طور کامل بوسیله تقسیم کننده جدا می شود و حالت مستقلی به خود می گیرد. بدیهی است که وجود باز شویی مانند در، برای رفت و آمد نیاز است.

 

پارتیشن اداری دو جداره

در پارتیشن‌های دوجداره قابلیت ساخت قاب‌های یک‌تکه و بزرگ وجود دارد. در این نوع پارتیشن از ستون استفاده زیادی نمی‌شود؛ زیرا بدنه پارتیشن به‌اندازه کافی مقاومت و استحکام دارد و می‌تواند بدون نیاز به ستون بر روی زمین قرار بگیرد. زیبایی پارتیشن‌های دوجداره علت‌های زیادی دارد که یکی از آن‌ها حذف خطوط زائد در طراحی پروفیل می‌باشد. مطمئناً برای مشتریان یکی از معیارهای انتخاب، زیبایی پارتیشن می‌باشد. این نوع پارتیشن محدودیت رنگ ندارد و مشتریان می‌توانند هر رنگی را که بخواهند سفارش دهند.

برای ساخت پارتیشن‌ اداری دوجداره از پروفیل‌های 10*10 استفاده می‌شود. همچنین برای افزایش استحکام آن‌ها، یک‌لایه تمام آلومینیوم با روکش آنادایز شده یک تکه، درون پارتیشن قرار می‌گیرد.

 

پارتیشن اداری تک جداره

پارتیشن‌های اداری تک جداره دارای ستون‌های متعددی هستند که قرار گرفتن آن‌ها بر روی زمین را راحت می‌کند. به طوری که پارتیشن اداری بدون لغزندگی، حالت ایستاده دارد. این نوع پارتیشن اداری به صورت قاب‌های یک تکه هستند در این نوع پارتیشن اداری نیز حذف خطوط زاید در طراحی پروفیل، باعث زیبایی بیشتر این محصول شده است.

پارتیشن اداری تک جداره از پروفیل‌های 4*4 تهیه می‌شود که در آن، یک لایه تمام آلومینیوم با روکش آنادایز شده استفاده می‌شود. این کار باعث افزایش استحکام پارتیشن اداری تک جداره می‌شود.

 

تاثیر مبلمان اداری بر محیط کسب و کار

 

یکی از موضوعات مهمی که در مورد مبلمان های اداری وجود دارد، تاثیری است که این مبلمان بر روی فضای کسب و کار و محیط های اداری می گذارد. برای نشان دادن این موضوع خوب است که با یک مثال آن را نشان دهیم. تصور کنید که به یک بانک خصوصی وارد شده اید و جایی برای نشستن شما تا رسیدن به نوبت وجود ندارد و اگر هم وجود دارد برای نشستن نامناسب می باشند. در محیط این بانک از پارتیشن های مناسب بین ارباب رجوع و کارکنان استفاده نشده است؛ آیا شما برای افتتاح حساب این بانک را انتخاب می کنید؟ آیا برای انتقال پول بار دیگر به این بانک مراجعه می نمایید؟ مسلماً جواب شما منفی می باشد. پس می توان گفت استفاده از مبلمان اداری مدرن و زیبا در جذب مشتری یکی از ارکان مهم به حساب می آیند. لذا افراد با استفاده از انواع مبلمان اداری می توانند محیط کسب و کار خود یا اداره ای که در آن فعالیت دارند را به عنوان یک محیط نمونه به ارباب رجوع و مشتریان خود نشان دهن

بازدید : 49 تاریخ : سه شنبه 04 دی 1397 زمان : 16:56 نویسنده : admin نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آمار سایت
  • کل مطالب : 64
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 2,214
  • بازدید کلی : 10,223
  • مطالب

    پیوندها


    تبلیغات گوگل
    پارتنر رسمی گوگل در ایران
    www.papgroup.ir

    تور آنتالیا
    برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
    www.alefbatour.com

    تور استانبول
    آژانس هواپیمایی مهرپرواز
    www.mehrparvaz.com

    بلیط هواپیما ارزان
    تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
    www.Trip.ir

    پارتیشن اداری
    پارتیشن مدرن آفن
    www.afn-furniture.com

    طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان